Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

17/09/13 Catalunya transversal pedalant. Dia 2

Només obrir els ulls dins la tenda tinc una desagradable sorpresa, tinc coses molles, entre elles el sac de dormir, penso que deu haver plogut, fins que m'adono que no, que el problema és la tenda en si, que reté la humitat, s'acumula a les parets de la mateixa i regalima fins els costats.
Recullo tot, avui la jornada té premi, he quedat per esmorzar a Roda de Ter, amb dos integrants de la meva família d'aigua, en Joan i en Toni, fins a Roda pràcticament és baixada, que faig per la carretera per anar més ràpid.
Després d'esmorzar, agafo el camí de Sant Jaume fins a Vic, on m'embolico jo sol i em perdo una mica. Segueixo pel camí  fins a Santa Eulàlia de Riuprimer,  és un tram molt bonic.
A partir de Santa Eulàlia de Riuprimer vaig per carretera, torno a agafar el camí direcció Navarcles, el fre de davant comença a fer soroll, busco el taller mecànic del poble, li explico el que estic fent i en menys de 10 minuts, ja tinc arreglat el disc de fre que s'havia torçat.
Em sento content, per com he afrontat la situació de l'avaria, mantinguen la serenitat, quan ha calgut, els contratemps no són més que una manera d'enfortir la nostra voluntat.
La nit comença a caure mentre pedalo per l'antiga carretera de Manresa a Igualada, acabo de passar Sant Salvador de Guardiola. Mentre busco on fer nit, parlo amb en Martí que va corrent, parlant, parlant, surt que té un amic que regenta una casa de colònies, que potser m'hi deixaria dormir.
Fem camí a Can Puig, on en Peter sense dubtar-ho em deixa instal·lar la tenda, inclús em porta vi per sopar, tot un detall. Amb el puntet agafat, a descansar que demà, tinc la perspectiva d'arribar al meu objectiu final, Alcarràs.

Entrades relacionades:
Presentació aventura    15/09/13 Dia 0    16/09/13 Dia 1        18/09/03 Dia 3    19/09/13 Dia 4    20/09/13 Dia 5    21/09/13 Dia 6    Dies després