Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

06/09/17 Volta a Catalunya en btt. Dia 5 Mora la Nova - Riba-roja d'Ebre

A quarts de nou del matí surto de l'hostal Font de Mora i la mestressa que tant amablement em va esperar a que arribes ahir a les onze de la nit, ha parlat amb el veí el mecànic de bicicletes per explicar-li el meu cas, truco el timbre i amb ell anem cap al taller.
La avaria mecànica no té complicació, dues hores de feina per muntar i adreçar, una cadena nova i un nou desviador que no té i que haurem d'esperar que arribi a primera hora de la tarda per poder-lo muntar. La part negativa es per la cartera, les peces del canvi xt no son econòmiques, que hi farem, només son diners. Tot es soluciona, només cal paciència, la propietària de l'hostal, em deixa estar a l'habitació fins les 16 hores, genial! Tot el que ahir semblava mala sort, avui s'ha convertit en bona.
No estic a Mora La Nova per casualitat, es un dels punts d'evacuació per transport públic, que vaig establir mentre preparava l'aventura, en aquest cas, hi ha estació de tren, que em deixaria a Barcelona, d'allà a Girona de nou en tren i de Girona a Sant Feliu de Guíxols en bus, d'aquesta manera no hauria d'emprenyar a ningú, per sort no cal i a quarts de cinc de la tarda torno a estar en ruta.
Vaig fins a Riba-roja d'Ebre, a un càmping situat a la llera del riu. Paro a comprar en una botiga del poble, li demano un fuet que sigui tant sec que no el pugi vendre, que es com a mi m'agraden, em diu que tinc raó que no el pot vendre i me'l regalo, que afortunat que soc.
Després de pedalar 33 quilòmetres pedalats, arribo al càmping, munto tenda i encara tinc temps per fer un bany al riu amb l'última llum del dia.

Tots els escrits de l'aventura de la Volta a Catalunya en btt:
Presentació / Material / Dia 01 Sant Feliu de Guíxols - Castelldefels / Dia 02 Castelldefels - Coma-Ruga / Dia 03 Coma-Ruga - Deltebre / Dia 04 Deltebre - Mora la Nova / Dia 05 Mora la Nova - Riba-roja d'Ebre / Dia 06 Riba-roja d'Ebre - Arbeca / Dia 07 Arbeca - Talarn / Dia 08 Talarn - Organyà / Dia 09 Organyà - Fórnols / Dia 10 Fórnols - La Pobla de Lillet / Dia 11 La Pobla de Lillet - Les Preses / Dia 12 Les Preses - Sant Feliu de Guíxols / Tracks i fotos / El que he après