20/09/14 Aquatló Platja d'Aro, des de dins
Pels que varen participar, l'Aquatló de Platja d'Aro, va durar entre els 30 i els 63 minuts. Per mi van estar prop de 12 hores, no vaig ser l'únic, érem uns quants companys i amics de l'Aquàtic Club Xaloc. La millor manera per estar apunt, va ser anar a fer un tastet de mar amb l'amic Sergi , poca estona abans de començar el muntatge de la prova. El matí passa volant. Descarregar material, muntatge del box, senyalització del circuit de córrer, abalisar el tram de natació amb boies, preparar guarda roba, solucionar imprevistos d'última hora, preparar l'avituallament, preparar els obsequis pels atletes, anar a buscar els caiacs pel seguiment de mar, van ser algunes de les moltes tasques que vam fer entre tots. Una feinada! Dinar un entrepà, allà mateix i torne'm-hi, que en res van arribant els participants. Tinc una estona de tranquil·litat, aprofito per fer el tram de natació amb l'amic Josep. Que diferent que es veu, quan saps que en poca estona,...


