16/12/10 24 hores d'atletisme. Pròleg
S'acosta, un nou repte, un any com aquest 2010, en que m'he divertit com mai, havia de tenir un bona cloenda. Serà aquest dissabte, com diuen els organitzadors: es tracta d'una prova només a l'abast d'uns quants. No tots s'atreveixen a plantejar-se un repte com a aquest. 24 hores avançant quilòmetre a quilòmetre, volta a volta, pas a pas!! Falta afegir, que la prova es desenvolupa en una pista d'atletisme, d'uns 400 metres. Des que un amic, me'n va parlar, fa mesos, que en tinc moltes ganes, es un repte mental, lluitaré contra mi mateix, contra el desànim, la fatiga de fer voltes i voltes en un espai tant petit, el cansament, el dolor del cos, les pròpies pors i les col·lectives. Hi vaig amb diferents objectius: El primer, més important i prioritari es passar-ho bé, ajudant una bona causa, La Marató de TV3 . El segon, es estar les 24 hores en moviment, corrent el màxim d'hores que pugui, caminaré el menys possible. El tercer, aconseguir fer un ...


