Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

05/07/16 Pirinexus Plus Dia 2 Sant Joan de les Abadesses - Argelès Sur Mer

Les previsions donen pluja pel migdia, em marco l'objectiu d'estar a Prats de Molló a aquesta hora.
Només sortir del càmping ja enfila, tinc més de 700 metres positius per ser dalt del Coll d'Ares, de 1.512 metres d'alçada,  mentre vaig pujant, em trobo en diferents ocasions amb una parella que avui han començat a fer la Pirinexus, en bici i alforges,  compartim algun quilòmetre i unes quantes impressions.
Un cop dalt, l'indret és espectacular, no m'hi encanto gaire, tinc per endavant el tram que em fa més mandra si finalment plou, un baixada de 13 km amb més de 750 metres de desnivell, aquí provaré el remolc del tot, agafo puntes de 45 km/h i les corbes les prenc entre els 30 i els 40 km/h, les sensacions són boníssimes, noto el pes que empeny i en el moment de frenar, no en el girar, en el que és agafar les corbes, és com anar en bici normal, com si no dues res.
La part francesa del recorregut ressegueix en molts trams el riu Le Tech, està ben indicada, tot i que el reforç del track en el gps sempre va bé.
Un cop a Le Boulou, toca decidir que fer, encara és d'hora i a França els horaris són més racionals que els d'aquí, miro a través d'internet i veig que a Argelès Sur Mer hi ha un munt de càmpings, algun trobaré obert. Per anar-hi hi ha una via verda, asfaltada i molt paral·lela a la carretera que m'hi porta, entre camps vaig avançant. Un cop acaba la via verda, m'he de guiar pel gps del mòbil, tinc 5 quilòmetres per endavant.
Vaig a un dels que està més lluny, és diu Le Front De Mer, amb aquest nom és evident que vull que estar aprop del mar que tant m'aporta.
Hi arribo d'hora, a quarts de set de la tarda, a les 8 tanquen la recepció, he fet bé d'anar aviat. És un càmping molt xulo, amb el meu nul francès i escàs anglès, els explico l'aventura, em fan un preu especial i tot, 10 euros, moltes gràcies!
Cal muntar la tenda i després de fer un berenar/sopar, aprofito per anar a passejar, fer el turista per una fira artesanal i entre les botigues de records, mentre faig un gelat. Busco i no hi trobo cap esterilla, així que compro un matalàs de platja, quin fart de bufar, almenys no dormiré a terra.
Al càmping hi ha gresca i música en viu, a menys de 50 metres de la meva tenda, el cansament em pot i amb l'última llum de dia em deixo endur per la dolça son.
Track Garmin Connect

Entrades relacionades:
Propera aventura del 04 al 07/07/16 Pirinexus Plus en btt

04/07/16 Pirinexus Plus Dia 1 Sant Feliu de Guíxols - Sant Joan de les Abadesses