Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

26/03/25 Estudiar a la UOC, escollir assignatures

Excel, del pla d'estudis del grau de Dret, en que hi ha especificat l'assignatura, els crèdits i com es supera
Escollir assignatures no és una decisió que s'hagi de prendre a la lleugera. 

La part més difícil és saber quantes són les que un pot fer amb el temps que li pot dedicar.

Durant el primer any, hi ha un tutor d'inici que t'ajuda amb aquesta qüestió, fins i tot et passa unes propostes, concretament tres de tres assignatures cadascuna, les quals tenen dates d'entrega de les proves d'avaluació continua que no coincideixen el mateix dia.

En el cas del grau de Dret, totes les assignatures tenen una càrrega lectiva de 6 o de 4 crèdits. I per superar-les unes cal només superar proves d'avaluació contínua i d'altres cal fer un prova de síntesi a més de les proves d'avaluació contínua. 

En el pla d'estudis del grau, es pot trobar totes les assignatures, enllaçades a tota la informació que cal per a decidir, a més està estructurat per semestres, amb els vuit que té com a duració habitual un grau. Aquest ordre és el que tinc intenció de seguir, amb una petita excepció, les matèries que duren més d'un semestre, algunes en duren dos com dret mercantil i d'altres fins i tot quatre, com dret civil. 

Per aquestes assignatures que duren més d'un semestre, la meva intenció és cursar-les de manera contínua, tot i que no és necessari, si crec que és la millor manera d'aprenentatge, per tenir el màxim de fresc el contingut fet, ja que no deixa de ser un suma i segueix de coneixements. 

Tot plegat, sempre condicionat al que em vagi ensenyant l'experiència i la disponibilitat de temps a cada de semestre. El millor de la UOC és l'adaptabilitat estudis, a la realitat de cada moment.

 

Podeu trobar els escrits sobre el que vaig aprenent a: L'aventura d'aprendre

Comentaris