Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

03/03/19 SFG - Llagostera - SFG, volta circular

Volta circular i molt entretinguda. Sortida des de l'aparcament de darrere l'estació d'autobusos, de Sant Feliu de Guíxols. Anant fins el far de la punta del moll, abans d'agafar la via verda que ens durà, per bon ferm i sense pèrdua, fins a Llagostera.
Just abans del pavelló poliesportiu de Llagostera, cal girar per agafar el camí verd, passant per sota la carretera, per un pas que fa ajupir el cap, doncs fa 1,65 m. d'alçada, que un cop passat ens porta per la deliciosa ruta dels molins del Riudaura, una zona tranquil·la i poc freqüentada.
Abans de creuar de nou la carrereta cal girar a mà dreta, per anar agafar una pista ample, que desemboca a la via de servei, girant just abans de la benzinera, per agafar una pista en bon estat, amb un petit repetxó, que després de venir del pla, sembla més del que és, un cop fet, baixa fins a Solius. On enllaçant camins, passem pel golf i en res, ens plantem a la l'última pujada del recorregut, per corriols de bon pedalar, molt paral·lels a la carretera
Al cap de quaranta quilòmetre, es torna al punt de sortida, tot i que al ser circular, es podria començar en qualsevol punt. És un trajecte que faig sovint i penso fer un munt de vegades més, té molts punts amb encant, com es pot veure a l'àlbum de fotos.