02/07/11 Preparant la xerrada al Decathlon de Figueres
Estem preparant un "repte" diferent, una xerrada sobre la navegació en caiac i la natació en aigües obertes, com es complementen, que farem el proper dissabte 16 de juliol, a les 19 hores, al Decathlon de Figueres , serà a càrrec de Jorge Pérez, en la part de nedar i jo, en lo referent al caiac. Estic nerviós, això si que és un repte difícil, parlar d'una cosa que m'agrada molt com navegar en caiac, em fa molta il·lusió, fer-ho amb un amic com en Jorge, és una gran motivació, fer-ho dintre el projecte de Neda el Món , ho fa una gran responsabilitat. Aquest dissabte, van ser moltes hores de feina, reunió, lligar detalls, proves in situ, vam comptar amb la Mónica Campaña, que a més de treballar amb nosaltres per l'esdeveniment, ens va fer les fotos que acompanyen l'escrit, només és l'inici de les moltes hores que hi hem dedicat i de les que queden per endavant. Abans que s'amagués el sol, va arribar el premi, nedar en un lloc màgic, cala Montjoi (Ro...


