Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

22/01/26 Dret a la UOC: Tècniques d'expressió, argumentació i negociació

Captura de pantalla del pla docent de l'assignatura

L'assignatura Tècniques d'expressió, argumentació i negociació forma part del bloc de matèries de formació bàsica del grau en Dret. Té un volum de treball de 6 crèdits ECTS i se supera amb avaluació contínua, sense prova final. L'he cursada el primer semestre del 2025/26.

En aquesta assignatura s'aprèn a identificar les diferents parts que componen una negociació. Des dels actors implicats, fins a discernir la seva postura mitjançant els arguments i les tècniques d'expressió utilitzades. Si bé té un vessant molt teòric, aquest és indispensable per a poder discernir com actuar en una negociació.  Sense un punt de partida sòlid en el coneixement del conflicte, difícilment es pot arribar a bon port.

Les quatre Proves d'Avaluació Contínua (PAC) analitzen casos reals i d'actualitat, tant en l'àmbit proper com internacional. Aquest enfocament permet posar-nos a la pell de diferents actors del conflicte, ja que no hi ha millor coneixement per negociar que entendre la part contrària.

No l'he trobat una matèria difícil, tot i que sí densa, en contingut i matisos, fet que la fa molt entretinguda. Tot i que m'agrada més l'acció, he trobat molt interessant l'assignatura.
 
Podeu trobar els escrits sobre el que vaig aprenent a: L'aventura d'aprendre 

Comentaris